Ross-Franz-Josef - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu Ross-Franz-Josef - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu

Ross-Franz-Josef

Door: Wiebe

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

21 December 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Dit was de langste tocht tot nu toe:105 km. Deze route ging volledig over de snelweg.Daar moet je echter geen Nederlandse snelweg bij voorstellen.Er rijden niet veel auto's al rijden ze wel hard. Het scheelde ook dat het zondag was.
De natuur was weer prachtig:mooie bossen,planten en wonderschone meren: zie foto's.
Kerst is hier een zeer kitscherige aangelegenheid .(zie foto)
Morgen een rustdag en gaan we naar de gletscher.


  • 21 December 2014 - 09:34

    Géraldine:

    Mooi hoor!

  • 21 December 2014 - 19:51

    Wilma:

    Wat een prachtige vegetatie. En heel stoer die fietstocht door de regen! En al ben ik niet zo stoer, wel jaloersmakend zo' n trip.

  • 22 December 2014 - 11:14

    Inge:

    hoi Wiebe en Yorian,

    Mooie reis en mooie foto's. Fijn dat het goed gaat en ik vind jullie knapperdjes om de remmen te repareren. Toch een kind van je vader?
    Ik wens jullie de komende dagen goed weer en hoop ook goede dagen met kerst al zal de sfeer wel anders zijn. (Maar hier krijgen we ook geen sneeuw)
    Hartelijke groeten. ook van Arjan, Knuffel Inge

    Ik heb al eerder gereageerd maar vind dit niet terug dus ik hoop dat ik het wel goed doe.. ( ook kind van mijn vader!!)

  • 22 December 2014 - 14:08

    Géraldine:

    Wat bijzonder al die verschillende landschappen naast elkaar! Kan me voorstellen dat de afstand niet zo groot lijkt vanwege al deze afwisseling :) Ik geniet met jullie mee !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Nieuw-Zeeland

We gaan een rondje fietsen in Nieuw-Zeeland.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2015

Akaroa

07 Januari 2015

Glentunnel-Christchurch

06 Januari 2015

Geraldine-Mount Somers-Glentunnel

04 Januari 2015

Fairlie-Geraldine

03 Januari 2015

Twizel - Fairlie
Wiebe

Actief sinds 07 Dec. 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 5293

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 10 Januari 2015

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: