Ross-Franz-Josef - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu Ross-Franz-Josef - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu

Ross-Franz-Josef

Door: Wiebe

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

21 December 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Dit was de langste tocht tot nu toe:105 km. Deze route ging volledig over de snelweg.Daar moet je echter geen Nederlandse snelweg bij voorstellen.Er rijden niet veel auto's al rijden ze wel hard. Het scheelde ook dat het zondag was.
De natuur was weer prachtig:mooie bossen,planten en wonderschone meren: zie foto's.
Kerst is hier een zeer kitscherige aangelegenheid .(zie foto)
Morgen een rustdag en gaan we naar de gletscher.

• 21 December 2014 - 09:34

Géraldine:

Mooi hoor!

• 21 December 2014 - 19:51

Wilma:

Wat een prachtige vegetatie. En heel stoer die fietstocht door de regen! En al ben ik niet zo stoer, wel jaloersmakend zo' n trip.

• 22 December 2014 - 11:14

Inge:

hoi Wiebe en Yorian,

Mooie reis en mooie foto's. Fijn dat het goed gaat en ik vind jullie knapperdjes om de remmen te repareren. Toch een kind van je vader?
    Ik wens jullie de komende dagen goed weer en hoop ook goede dagen met kerst al zal de sfeer wel anders zijn. (Maar hier krijgen we ook geen sneeuw)
    Hartelijke groeten. ook van Arjan, Knuffel Inge

Ik heb al eerder gereageerd maar vind dit niet terug dus ik hoop dat ik het wel goed doe.. ( ook kind van mijn vader!!)

• 22 December 2014 - 14:08

Géraldine:

Wat bijzonder al die verschillende landschappen naast elkaar! Kan me voorstellen dat de afstand niet zo groot lijkt vanwege al deze afwisseling :) Ik geniet met jullie mee !