Alexandra-Oturehua - Reisverslag uit Oturehua, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu Alexandra-Oturehua - Reisverslag uit Oturehua, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu

Alexandra-Oturehua

Door: Wiebe

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

29 December 2014 | Nieuw Zeeland, Oturehua

We hebben een prachtige fietstocht gemaakt over de oorspronkelijke spoorlijn. We hebben een zeer afwisselend landschap gezien dat moeilijk te beschrijven is. Gelukkig hebben we de foto's nog. We hebben nog een klein ommetje gemaakt om het oudste postkantoor van Nieuw Zeeland te zien. Alles wat maar ruikt naar historie maken ze heel belangrijk.
We zijn terechtgekomen in een heel gezellig dorpshotel waar ook heel veel dorpelingen aanwezig zijn met een aardige gastheer.

• 29 December 2014 - 08:46

Peter:

wauw wat een prachtige tocht!!
    Mooi dat dit via de blog te volgen is

• 29 December 2014 - 09:50

Géraldine:

Inderdaad een heel bijzonder landschap. Nog een gezellige avond met de locals!

• 29 December 2014 - 11:09

Jacob:

Mooie foto's van de natuur. Die waren hier gisteren met de zon en sneeuw ook mogelijk. Gisteren een gevaarlijke tocht van Putten naar Elspeet gemaakt over fietspaden met aangevroren sneeuw en ijs. Nely 1x uitgegleden, zonder schade.

• 30 December 2014 - 00:17

Stephanie:

Weer mooie foto's. Ik heb ook even naar wat filmpjes van de trail gekeken. Lijkt me een prachtige route. Zijn de Nieuw-Zeelanders aardig?

• 30 December 2014 - 16:11

Irene:

Ik verval van de ene oooh in de andere aaah bij het zien van de foto's. (en denk, dit wil ik ook) Heel veel plezier nog samen en vooral genieten!
    Alvast een goede jaarwisseling.

• 30 December 2014 - 21:29

Elske & Daniel:

Jeetje, wat een ontzettend mooie tocht. We zijn vreselijk jaloers op jullie! Heel herkenbare problemen ook; was die niet droog is, niet op tijd kunnen vertrekken, daar hebben wij ook altijd last van. De truc is vooral: niet te veel uitpakken. Geniet ervan!