Aankomst Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu Aankomst Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Wiebe Bordes - WaarBenJij.nu

Aankomst Christchurch

Blijf op de hoogte en volg Wiebe

15 December 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Na 3 tussenstops (Dubai, Bangkok en Sydney) ,24 uur vliegen, 12 uur tussenstops, 5 keer paspoort en bagage controle, mooie uitzichten in het licht en in het donker, en 4 verschillende vegetarische maaltijden zijn we geland in Christchurch. De opsomming doet een zware reis vermoeden, maar dat is geenszins het geval. Wehebben nog geen enkele vorm van jetlagverschijnselen ervaren.
Wat betreft de landingen was vooral de landing in Christchurch overweldigend (zie foto). Je realiseert je niet wat voor een overzicht je hebt in de lucht. Christchurch zelf viel zwaar tegen. Het was duidelijk dat de stad te lijden had gehad onder de aardbeving in 2011, er zijn ook weinig mensen oo straat.
Morgen de fietsen ophalen!




  • 15 December 2014 - 11:05

    Marinke:

    Is dat een originele invalshoek, die foto's op hun kop? :-)

  • 15 December 2014 - 12:25

    Stephanie:

    Jullie zijn duidelijk "down under".

  • 15 December 2014 - 21:01

    Géraldine:

    Goedemorgen beiden!! Ik ben benieuwd naar jullie fietsen. Inmiddels heb ik gezorgd dat jullie weer met jullie voetjes op de grond staan, kon het niet laten :) Prachtig uitzicht idd over Nieuw Zeeland.

  • 16 December 2014 - 06:53

    Wiebe Bordes:

    ja, met een iPad foto's maken, valt nog niet mee, maar al doende leert men. Maar ,ik denk dat ik weer veel mensen aan het lachen heb gebracht. "Down under" is grappig, Stephanie. Dat mijn vrouw mij zelfs aan de andere kant van de wereld nog corrigeert is gerustellend en vertrouwd.

  • 16 December 2014 - 07:29

    Wiebe Bordes:

    Vanmorgen de fietsen opgehaald:fantastische mountain bikes. Vanmiddag hebben
    we ze uitgeprobeerd en zijn we naar de kust gereden.(zie foto).
    Het probleem waar wij ons mee bezig hebben gehouden is: past alle bagage in de fietstassen.
    Het antwoord is gelukkig bevestigend.
    Morgen naar de walvissen. Ik kan nauwelijks geloven dat we zien, maar ik laat me verrassen.

  • 16 December 2014 - 11:16

    Géraldine:

    Goedemorgen beiden,

    Fijn dat alles in de tassen past en dat de fietsen niet tegenvallen. Hopelijk worden jullie vandaag heel aangenaam verrast! Ik verwacht wel weer heel mooie foto's :)


  • 16 December 2014 - 22:15

    Anja:

    Hoi Wiebe en Yorian,
    Een hele fijne fietstocht. Zo te zien is het in ieder geval lekker weer!

  • 16 December 2014 - 23:13

    Margriet:

    Hoi, Wiebe, Yorian,

    Goed gefietst vandaag met alles wat " past" ?
    " Ik heb de walvissen geseind leuk contact! " t. lijkt wel een musical ...ze hebben jullie gezien , jullie hen ook?

  • 17 December 2014 - 23:06

    Stephanie:

    Fijn dat de fietsen prima zijn en dat de bagage past (vind ik een hele kunst, hoor om dat zo goed te regelen). Ben heel benieuwd naar de walvissen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Nieuw-Zeeland

We gaan een rondje fietsen in Nieuw-Zeeland.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2015

Akaroa

07 Januari 2015

Glentunnel-Christchurch

06 Januari 2015

Geraldine-Mount Somers-Glentunnel

04 Januari 2015

Fairlie-Geraldine

03 Januari 2015

Twizel - Fairlie
Wiebe

Actief sinds 07 Dec. 2014
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 5317

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 10 Januari 2015

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: